KHI Forum.fi Promerit.net forum keskustelu
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07. Helmikuuta 2012, 21:07

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Rekisteröidy keskusteluun... Lähetä nimi tai nimimerkki ja s-postisi: kalevi.kannus@promerit.net .. Aktivoi  tunnuksesi saatuasi sähköpostin jonka voit salata jos niin haluat.
"Vieraiden" vastaukset on estetty, koska jos mahdoillisuus avataan hetkeksikään, roskaviestit ryöstäytyvät.
1 387 viestiä 351 aihetta kirjoittanut 33 jäsentä
Uusin jäsen: Mika Laakso
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Promerit.net forum keskustelu
|-+  AIHEISTA AJASSA .. KESKUSTELU
| |-+  STATE WATCH FINLAND forum, english
| | |-+  Politiikan pimeät rahat - oikeusministerin tapaus
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Politiikan pimeät rahat - oikeusministerin tapaus  (Luettu 2987 kertaa)
Kalevi Kannus
Ylläpitäjä
Sr. Member

« Vastaus #1 : 12. Maaliskuuta 2007, 10:55 »

Juhani Luhtanen myöntänyt maksaneensa pimeästi
Puhelinkeskustelu Juhani Luhtasen ja vaali-ilmoituksen laatijan välillä kielii pimeästä maksusta. Yrittäjä kysyy puhelimessa: Onko sitten maksettu pimeänä jotain? Juhani Luhtanen vastaa: No, on tietysti kun annoin sinulle rahaa. Oletko laittanut sen jollekin tilille?

kts. ILTALEHTI 12.3.20007: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200703125846704_uu.shtml

Mielestäni ministeri Leena Luhtasen on erottava. Oikeusministerinä EI VOI OLLA näin ymmärtämätön henkilö. Hänen on otettava tapahtunmeesta julkinen vastuu...

Ruotsissa televisolupamaksun "unohtaminen" ja kotiapulaisen pimeä palkkaus johtivat ministerien eroon.

Jos käytännössä "yllättäen ja pyytämättä" saadut faksit aiheuttivat Jäätteenmäen syrjäyttämisen; miksi nyt katsottaisiin läpi sormien?

Lainaus ILTALEHDESTÄ:
Juhani Luhtanen myönsi maksaneensa pimeästi
12.3.2007 1:07

Yrittäjä kysyy: Onko sitten maksettu pimeänä jotain? Juhani Luhtanen vastaa: No, on tietysti kun annoin sinulle rahaa. Oletko laittanut sen jollekin tilille?

Ministeri Luhtanen uhkaa oikeustoimilla[/b]
Pääkirjoitus 12.03.2007: Luhtasten tapaus jäävuoren huippu?
Nykyisen oikeusministerin Leena Luhtasen vaali-ilmoitukset kunnallisvaaleihin 2004 valmisti yrittäjä Y.
Iltalehden tietojen mukaan Luhtasen aviomies ja vaalipäällikkö Juhani Luhtanen maksoi osan Y:n palkkiosta käteisellä ilman kuittia.
Iltalehti tiedusteli Juhani Luhtaselta viikkoa ennen Iltalehden uutista 2.3.2007, tunteeko hän mainokset tehneen yrittäjä Y:n. Juhani Luhtanen kiisti:
- Mitään yhteyttä ei ole, ihan aidosti.
Heti Iltalehden puhelun jälkeen Juhani Luhtanen soitti yrittäjä Y:lle.
"Maksoin pimeästi"
Näin yrittäjä ja Juhani Luhtanen keskustelivat tuolloin:
Yrittäjä (Y): "En ymmärrä miten minä liityn tähän hommaan."
Juhani Luhtanen (JL): "Siten, että sinä olet suunnitellut kunnallisvaalien ilmoitukset."
Y: "Niin olen tehnyt."
JL: "Osan minä olen maksanut laskun kautta ja osan minä olen maksanut käteisellä. Minä henkilökohtaisesti. Se on se tosiasia ja nyt kysytään, että onko maksettu pimeänä jotain."
Y: "Niin, no onko sitten maksettu pimeänä jotain?"
JL: "No, on tietysti kun annoin sinulle rahaa. Oletko sinä laittanut sen jollekin tilille? Jos olet sen itsellesi laittanut tuloksi ja siitä on pidätetty verot niin ei ongelmaa, minä olen maksanut sinulle sinun pyytämän summan 980 euroa. Ahtain tulkinta on se, että näin on tapahtunut, mutta kuinka toimittajalla voi olla mitään laskua?"

Ilmoita valvojille   tallennettu
KKs
Vieras
« : 09. Maaliskuuta 2007, 14:44 »

OIKEUSMINISTERI Leena Luhtasen vaalirahoituksesta on Iltalehdessä 9.3.2007 kerrottu hänen kunnallisvaalikampanjansa  veropetokseen viittaavasta toiminnasta. Tämä toki ei ole  mikään uutinen historian valossa. Suomessa toteutettavan demokraattisen valtion alasajon taustana on historiallinen malli  ja pimeiden varojen käyttö ei ole suinkaan vierasta SDP:n taustoissa. Oheisessa Jukka Davidssonin muistiossa valaistaan meneillään olevaa ''poliittista ja yhteiskunnallista'' vallankaappausta kansainvälisen eliittien eliitin ohjauksessa.

.. klikkaa ao. Historyfile.pdf - ekonomi Jukka Davidssonin muistio

* Historyfile.pdf (132.25 kilotavua - ladattu 883 kertaa.)
Ilmoita valvojille   tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!